fredag kvällen

hejhej  nu ska ja säga hur min fredag har och kmr se ut ;)
började 9 15
skola
slutade 15 30
lollo och jag åkte hem till mej (y)
satt och snacka gamla minnen och drack varm choklad as gott!




sen fortsätter dagen gå och vid typ 6 går vi upp och underbar som lollo eh
så hjälper hon att städa mitt rum de va lxm så illa så ja tvekade på att ta hem lollo och då eh de ju illa lxm;)?!
så  hon hjälper mej (kanske int låter som en självklar grej på en fredag kväll kanske du täncker?;P men men de behövdes så) och som tack fick hon lite kläder som ja ändå int använt på länge och lite smycken ;) så ja blev glad för hjälpen och hon för kläderna och smyckena så de va en bra deal tkr ja ;)
sen när allt änkligen va klart va väl klockan typ halv 8 och så tog hon en buss som gick 20 52 och skulle på ungdoms samling med hennes kyrka ;) har faktiskt varit där en gång för typ några månader sen, men de va int riktigt min grej kännde ja iaf int när dom satt inne i kyrkan men sen va de fikt typ och typ man satt i en källare  som va skit mysig och satt och fikade typ och chilla snacka ah de va as nice faktiskt fast ja eh 100% otroende ;P
haha ah och nu siter ja  och kollar på tv och ah de eh väl så min kväll kmr se ut typ orkar fan int ens gå till köket känner ja fast ja eh ju törstig juu :/ tur man har en mamma :D!
puss /M

Kommentarer
Postat av: carro

smarrigt =)

2011-01-15 @ 08:44:30
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Lovisa dahl

Hhahaa, jag är en snällis , de är vad jag är! :)

<33333333333333333333

2011-01-17 @ 22:56:21
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0